Obsługujemy karty
bez dopłat i ograniczeń
Klub Portfit
Twoja przystań zdrowia
ZUMBA, SALSATION,
SCHWINN ROWERY,
WORLD JUMPING
SIŁOWNIA, KARDIO

Ćwiczenia grupowe

NOWOŚĆ – ZUMBA LATINO DANCE to nowa forma ćwiczeń grupowych będąca inspiracją latynoskich rytmów pełnych seksu – taniec i aerobik w jednym. Jest to innowacyjna forma fitness, która poprzez świetną zabawę ukształtuje naszą sylwetkę, zadba o kondycję a przede wszystkim napełni nas pozytywnym samopoczuciem, które zostaje jeszcze na długo po zakończeniu zajęć. Bardzo proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywujące, dynamiczne i ekscytujące rytmy latynoskie takie jak: merengue, salsa, reggaeton, samba, cha-cha, rumba, twist i …wiele innych. LATINO DANCE to przede wszystkim świetna zabawa, uczestnicy zajęć nie zdają sobie nawet sprawy, że ćwiczą tylko po prostu przyjemnie spędzają czas, dlatego wracają na kolejne zajęcia oraz …są mile zaskoczeni efektami i zmianami w swojej sylwetce. To bardzo łatwa forma ruchu dla wszystkich chętnych bez ograniczeń wiekowych i braków kondycyjnych. Specyficzne ruch i kroki tańców latynoskich bardzo skutecznie uderzają w tkankę tłuszczową w okolicach bioder i tali czyniąc je od pierwszych zajęć szczuplejsze.

FAT BURNER to forma ćwiczeń ,która ma jeden cel – spalanie tłuszczu. Jest to zestaw prostych i umiarkowanie intensywnych ćwiczeń, które pomogą spalać zapasową tkankę tłuszczową, a przy okazji dadzą trochę energii i kondycji. Ćwiczenia oparte są o nieskomplikowane układy choreograficzno-taneczne dlatego są to ćwiczenia odchudzające dla wszystkich chętnych. Aby prawidłowo schudnąć, trzeba wydatkować więcej kalorii, niż spożywamy ich w codziennych posiłkach. Intensywność oraz poziom skomplikowania układów dostosowuje dla ciebie instruktor prowadzący trening. Przed rozpoczęciem ćwiczeń odchudzających warto zasięgnąć opinii i porady dietetyka aby zastosować prawidłowy program odżywiania gwarantujący sukces w odchudzaniu.

TOTAL BODY CONDITION to ćwiczenia grupowe z instruktorem o średnio umiarkowanej intensywności, poprawiajace kondycje ogólną i wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe oraz kształtujące smukłą sylwetkę. W czasie zajęć w celu urozmaicenia i zmiany bodźców treningowych wykorzystuje się dodatkowo różne przybory jak stepy, taśmy, ciężarki, piłeczki. Zajęcia polecane są dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Z prawidłową rozgrzewką i rozciąganiem zajęcia trwają od 45 do 60 minut.

BRZUCH, UDA POŚLADKI to ćwiczenia grupowe ogólnorozwojowe z szczególnym akcentem na mięśnie brzucha, pośladków i ud. Zajęcia te działają wzmacniająco i pojędrniająco na talię oraz dolne partie ciała. Umiarkowane tempo zajęć pozwala na swobodne ćwiczenie wszystkim chętnym, a szczególnie osobom początkującym. Ćwiczenia poprzedzone są odpowiednią rozgrzewką i zawsze kończą się 5 minutowym rozciąganiem. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Z prawidłową rozgrzewką i rozciąganiem zajęcia trwają od 45 do 60 minut.

STEP AEROBIK to zajęcia taneczno – choreograficzne o średniej i wysokiej intensywności z wykorzystaniem specjalnego stopnia, zwanego stepem. Step ma zmienną, regulowaną wysokość co umożliwia prowadzenie ćwiczeń o różnej intensywności. Pozwalają one poprawić kondycję, koordynację oraz pamięć ruchową, wzmacniają wytrzymałość ogólną a także mięśnie dolnych partii ciała czyli biodra i nogi. Różne układy choreograficzne bazują na odpowiednich kombinacjach kroków podstawowych i przeplatane są elementami tańca. Każda kombinacja dobrze znanych kroków jest z czasem modyfikowana i jest nowym wyzwaniem dla ćwiczących. Zajęcia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych. Z prawidłową rozgrzewką i rozciąganiem zajęcia trwają od 45 do 60 minut.