Obsługujemy karty
bez dopłat i ograniczeń
Klub Matrix Fitness
w Gdańsku
ZUMBA, SALSATION,
SCHWINN ROWERY,
WORLD JUMPING
SIŁOWNIA, KARDIO

Ćwiczenia grupowe

Ćwiczenia grupowe to sala do ćwiczeń grupowych o powierzchni około 50 m2, wyposażona w odpowiednie lustra i specjalistyczny sprzęt do ćwiczeń – stepy, materace, gumy, piłki, hantle. Profesjonalny sprzęt muzyczny, bardzo dobra akustyka, światło dzienne i wentylacja stwarzają bardzo przyjemny klimat w trakcie zajęć. Ćwiczenia są prowadzone w małych grupach po 10 – 15 osób z instruktorem, co pozwala na pełną kontrolę i ewentualne, bieżące korygowanie ćwiczących. Polecamy dobrych i wykwalifikowanych instruktorów oraz bardzo urozmaiconą ofertę ćwiczeń grupowych dla każdego. Aktualną ofertę zajęć grupowych prosimy sprawdzać w zakładce – grafik zajęć.

SUPER POŚLADKI  

to ćwiczenia grupowe ogólnorozwojowe z szczególnym akcentem na mięśnie pośladków i ud. Zajęcia te działają wzmacniająco i ujędrniająco na dolne partie ciała. Umiarkowane tempo zajęć pozwala na swobodne ćwiczenie wszystkim chętnym, a szczególnie osobom początkującym. Ćwiczenia poprzedzone są odpowiednią rozgrzewką i zawsze kończą się 5 minutowym rozciąganiem. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Z prawidłową rozgrzewką i rozciąganiem zajęcia trwają od 45 do 60 minut.

FAT KILLER (SPALANIE TKANKI TŁUSZCZOWEJ)
to forma ćwiczeń ,która ma jeden cel – spalanie tłuszczu. Jest to zestaw prostych i umiarkowanie intensywnych ćwiczeń, które pomogą spalać zapasową tkankę tłuszczową, a przy okazji dadzą trochę energii i kondycji. Ćwiczenia oparte są o nieskomplikowane układy choreograficzno-taneczne dlatego są to ćwiczenia odchudzające dla wszystkich chętnych. Aby prawidłowo schudnąć, trzeba wydatkować więcej kalorii, niż spożywamy ich w codziennych posiłkach. Intensywność oraz poziom skomplikowania układów dostosowuje dla ciebie instruktor prowadzący trening.

BODY SHAPE
to kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających całe ciało. W czasie sesji treningowej wykorzystuje się także różne przybory takie jak: stepy, ciężarki czy gumy. Spokojne i niezbyt szybkie tempo ćwiczeń sprzyja koncentracji na prawidłowej technice ćwiczeń, bezpieczeństwie i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Są to zajęcia przeznaczone dla osób o różnym stopniu zaawansowania kondycyjnego. Niewielka intensywność i nieskomplikowany pod względem koordynacyjnym zestaw ćwiczeń, pozwalają uczestniczyć w nich wszystkim, bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną. Ta forma ćwiczeń zalecana jest osobom początkującym oraz po dłuższej przerwie od ćwiczeń. Umiarkowane tempo pozwala poznać ćwiczącym podstawowe kroki aerobowe oraz inne techniki ćwiczeń wzmacniających mięśnie. To dobry wprowadzający trening dla tych, którzy po raz pierwszy wybierają się na trening siłowy i nie mają ogólnego przygotowania. Z prawidłową rozgrzewką i rozciąganiem zajęcia trwają od 45 do 60 minut.

STEP AEROBIK
to zajęcia taneczno – choreograficzne o średniej i wysokiej intensywności z wykorzystaniem specjalnego stopnia, zwanego stepem. Step ma zmienną, regulowaną wysokość co umożliwia prowadzenie ćwiczeń o różnej intensywności. Pozwalają one poprawić kondycję, koordynację oraz pamięć ruchową, wzmacniają wytrzymałość ogólną a także mięśnie dolnych partii ciała czyli biodra i nogi. Różne układy choreograficzne bazują na odpowiednich kombinacjach kroków podstawowych i przeplatane są elementami tańca. Każda kombinacja dobrze znanych kroków jest z czasem modyfikowana i jest nowym wyzwaniem dla ćwiczących. Zajęcia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych. Z prawidłową rozgrzewką i rozciąganiem zajęcia trwają od 45 do 60 minut.

BODY BALL

to ćwiczenia ze specjalną dużą piłką o średnicy od 55 do 65 cm. Całkowicie bezpieczne, pomagają modelować i kształtować oraz rozciągać całe ciało. Wzmacniają kręgosłup i wszystkie mięśnie przykręgosłupowe odpowiedzialne za prawidłową postawę. Odkrywają jednocześnie nowe możliwości ćwiczeń na mięśnie brzucha i pośladków. Polecamy ten rodzaj zajęć osobom, które uczęszczały wcześniej na inne zajęcia grupowe i poszukują nowych form, choć i początkujący mogą spróbować. Na zajęciach wykonuje się także ćwiczenia relaksująco – rozciągające z wykorzystaniem dużej piłki. Z prawidłową rozgrzewką i rozciąganiem zajęcia trwają od 45 do 60 minut.

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Mocny i zdrowy kręgosłup to podstawa sylwetki każdego człowieka , w każdym wieku. Gdy tylko go zaniedbujemy, nie ćwiczymy zaczyna pojawiać się przeciążenie, a w konsekwencji ból. Dlatego warto cały czas ćwiczyć i wzmacniać mięśnie odpowiedzialne za jego podtrzymanie. Nasza propozycja specjalistycznych ćwiczeń na mięśnie, wzmacniające kręgosłup jest ofertą dla wszystkich, którzy mieli już problemy z kręgosłupem oraz dla tych którzy chcą tych problemów uniknąć. Ćwiczenia wykonywane są w niskich, bezpiecznych pozycjach i bezpośrednio wzmacniają mięśnie przykręgosłupowe, które tworzą swoisty,, naturalny gorset” mięśniowy naszego kręgosłupa. Zajęcia zawierają także ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe odpowiedzialnych za funkcje kręgosłupa. Jest także nauka prawidłowego oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy(stabilizacji ) całego ciała. Z prawidłową rozgrzewką i rozciąganiem zajęcia trwają od 45 do 60 minut.

PŁASKI BRZUCH
To bardzo rozbudowany i urozmaicony trening mięśni brzucha. Jest on przystosowany zarówno dla początkujących osób, jak i dla osób bardzo zaawansowanych w ćwiczeniu mięśni brzucha. Sekretem programu nie jest sam dobór ćwiczeń, a sposób, w jaki współdziałają one ze sobą: ich wzajemne oddziaływanie jest znacznie większe, niż z każdego z osobna. Trening jest kilku poziomowy, dzięki czemu w miarę postępu w ćwiczeniach, możemy zwiększać ich trudność. Prowadzony jest także poziom przygotowujący, dla osób, które nigdy nie ćwiczyły tak intensywnie mięśni brzucha. Z prawidłową rozgrzewką i rozciąganiem zajęcia trwają od 45 do 60 minut.